Способи оплати.

Готівкою. В офісі нашого магазину або на складі при отриманні товару.

Онлайн-оплата банківською картою на сайті.

Безготівковий розрахунок для фізичних осіб і юридичних осіб неплатників ПДВ. Після оформлення замовлення на вказану електронну адресу надсилається рахунок-фактура для оплати.

Безготівковий розрахунок для юридичних осіб платників ПДВ. Після оформлення замовлення необхідно вислати реквізити і реєстраційні документи на пошту sales@diamantpol.com.ua з позначкою в темі або тексті листа "на замовлення № ___"

Оплата при отриманні.


Способи доставки.

Самовивіз. Безкоштовно зі складу.

Кур'єром по Києву. Доставка здійснюється до під'їзду, без заносу (можливість заносу і підйому на поверх обмовляється індивідуально). вартість:

→ безкоштовно. Для товарів з позначкою "безкоштовна доставка" при замовленні від 7000 або 10000 грн, в залежності від типу товару.

→ 200 - 400 грн по Києву. Залежно від кількості і типу товару.

→ від 400 грн передмістя Києва і Київська область, оговорюється індивідуально.

Адресна доставка по Україні.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Наша компанія НЕ НЕСЕ відповідальності за вартість, якість та терміни виконання послуг сторонніми компаніями-перевізниками.

Службами доставки Нова пошта, Делівері, Автолюкс і Meest Express.

- за тарифами перевізника.

Нова Пошта.

- за тарифами перевізника.

- безкоштовно для товарів з позначкою "безкоштовна доставка" до відділення перевізника при замовленні від 7000 або 10000 грн, в залежності від типу товару при 100% передоплаті.

Делівері.

- за тарифами перевізника.

- безкоштовно для товарів з позначкою "безкоштовна доставка" до відділення перевізника при замовленні від 7000 або 10000 грн, в залежності від типу товару при 100% передоплаті.

Автолюкс.

- за тарифами перевізника.

- безкоштовно для товарів з позначкою "безкоштовна доставка" до відділення перевізника при замовленні від 7000 або 10000 грн, в залежності від типу товару при 100% передоплаті.

ВАЖЛИВО !!! Перевіряйте цілісність товару при отриманні на складі перевізника або у кур'єра. Ми завжди страхуємо вантаж, і в разі його пошкодження (що буває дуже рідко), компанія-перевізник частково або повністю компенсує його вартість.


Передоплата.

Відрізні позиції (ковролін, лінолеум і т. п.)

- 30% (або 100% - за бажанням клієнта) від вартості замовлення для всіх варіантів доставки.

- 100% при безготівковому розрахунку для всіх видів доставки.

Невідрізні позиції (ламінат, паркетна дошка, ПВХ плитка, плінтус і т.п.)

- без передоплати при доставці кур'єром по Києву.

- при відправці по Україні необхідна передоплата на вартість пересилки товару в два кінці.

- 100% при безготівковому розрахунку для всіх видів доставки.


Гарнатія.

   На весь асортимент товарів, представлених у нашому магазині, поширюється гарантія від виробника. В залежності від виробу, гарантійний термін може складати від 2 тижнів до 50 років або "пожиттєвої" гарантії. Гарантійний термін вказано в картці товару. Гарантійний термін на послуги монтажу становить від 6 до 12 місяців в залежності від типу об'єкту.

   Якщо протягом гарантійного терміну (за умови виконання вимог експлуатації та правил монтажу) покупець виявить істотні недоліки, які впливають на експлуатаційні характеристики товару/послуги, він може вимагати: пропорційного зменшення ціни; безкоштовного усунення недоліку; відшкодування витрат на усунення недоліку. Для цього покупцю необхідно звернутись до представників магазину та оформити претензію на якість товару / послуги. При оформленні заявки ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно надати копію / оригінал / номер рахунку / видаткової накладної / замовлення / іншого документу, що підтверджує факт і дату покупки. Також бажано надати декілька якісних фото / відео виявленого недоліку. Рішення про відшкодування / усунення недоліку приймається відповідно до чинного законодавства і у встановлені законом строки.


Обмін та повернення.

   Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право на повернення / обмін товару впродовж 14 днів з моменту покупки.

Обмін або повернення товару належної якості.

   Згідно Ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів"  покупець впродовж 14 днів з моменту покупки може повернути або обміняти товар на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, розміром, кольором або з інших причин і при цьому товар не використовувався, не проводився його монтаж і збережено товарний вигляд, наявні розрахункові документи, видані продавцем. При обміні або поверненні товару належної якості доставка товару на склад продавця здійснюється за рахунок покупця.

   Товари належної якості, які було порізано / розкроєно по розмірам, визначеним покупцем, поверненню та обміну не підлягяють.

Обмін або повернення товару неналежної якості.

   Покупець має право протягом 14 днів повернути (або обміняти на аналогічний) куплений ним товар, якщо товар має суттєві недоліки, які виникли  з вини виробника або продавця. Якщо покупцем буде виявлено несуттєві недоліки товару, які не впливають на експлутаційні властивості товару, покупець може вимагати безкоштовного їх усунення. Для офрмлення заявки на повернення або обмін товару  необхідно надати оригінал розрахункового документу, виданого продавцем при оформленні покупки.

Пошкодження товару під час перевезення транспортними компаніями.

   При отриманні товару у відділенні або у представника компанії-перевізника радимо нашим Клієнтам обов'язково перевіряти цілісність упаковки і самого товару. Наш магазин не приймає претензій щодо цілісності товару, що виникли з вини перевізника під час його траспортування. Ми завжди відправляємо товар у гарному стані, належним чином його пакуємо та, головне, страхуємо на повну вартість. Тому наші Клієнти можуть у встановленому порядку вимагати компенсації вартості (часткової або повної, залежно від ступеня пошкодження товару) від перевізника товару.


Залишилися питання? Зв'яжіться з нами 【▶】

В каталог магазину 【▶】